Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4593 lpr

Cylinderek hamulcowy 4593 LPR

4593 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4593
Cylinderek hamulcowy 4593
4593
lpr 4593 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4593 lpr
Cylinderek hamulcowy 4593 lpr
Cylinderek hamulcowy 4593 lpr
Cylinderek hamulcowy 4593 lpr
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4593, C06707

numer części:

4593

dostawca:

LPR

otwór Ø [mm] 19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm] 29
Wymiar gwintu 10 x 1
System hamulcowy Bendix
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532015094

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4593 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: CITROEN AX PEUGEOT 405 I RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 19 II/HATCHBACK 1.1-1.9D 12.86-06.01

Cylinderek hamulcowy 4593 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4593 producenta LPR

RENAULT

7701036007

CITROËN

95659665

numery OEM:
CITROËN      95659665
RENAULT      7701036007

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4593 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4593 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.