Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4668 lpr

Cylinderek hamulcowy 4668 LPR

4668 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4668
Cylinderek hamulcowy 4668
4668
lpr 4668 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4668 lpr
Cylinderek hamulcowy 4668 lpr
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4668, C11317

numer części:

4668

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31,7
System hamulcowy TRW
nr EAN 8032532015544

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4668 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: PEUGEOT 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK, 206, 306, 306/HATCHBACK, 309 I, 309 II, 309/HATCHBACK, 505 RENAULT 5 0.8-2.8 05.79-04.02

Cylinderek hamulcowy 4668 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4668 producenta LPR

PEUGEOT

440257

numery OEM:
PEUGEOT      440257
TALBOT      50632080
TALBOT      9150632080

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4668 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4668 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.