Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Rover 400 Tourer (XW) 1.8 TD (1993.09-1998.11) 88km » 4715 lpr
wybrany samochód: 
Rover 400 Tourer (xw) 1.8 Td (1993.09-1998.11) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4715 LPR

4715 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4715
Cylinderek hamulcowy 4715
4715
lpr 4715 Cylinderek hamulcowy
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4715, C11347

numer części:

4715

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
Rozstaw śrub mocujących [mm]36,5
nr EAN8032532015988

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4715 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: PEUGEOT 305 I, 305 II, 305/KOMBI, 405 I, 405 II, 405 II/KOMBI 1.3-2.0 08.80-05.97
numery OEM:
PEUGEOT      135455
PEUGEOT      440262
PEUGEOT      488372
TALBOT      0033545500
TALBOT      13545500
TALBOT      48837Z

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4715 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4715 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.