Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Renault 19 II (B/C53_) 1.4 (1992.01-1995.12) 80km » 4945 lpr
wybrany samochód: 
Renault 19 Ii (b/c53_) 1.4 (1992.01-1995.12) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4945 LPR

4945 Cylinderek hamulcowy LPR
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4945, C04684

numer części:

4945

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]17,8
Rozstaw śrub mocujących [mm]32
Wymiar gwintu3/8 24 UNF
MateriałAluminium
nr EAN8032532017036
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4945 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD CAPRI I, CORTINA, ESCORT I, FORD OTOSAN ANADOL, ANADOL ESTATE, LOTUS EUROPA, TRIUMPH 1500 I, DOLOMITE 1.3-3.0 10.62-12.82
numery OEM:
FORD      1470050
FORD      D0RY2140A
FORD      D0RY2261A
TRIUMPH      37H6137
TRIUMPH      519803
TRIUMPH      GWC1502
TRIUMPH      SML001502EVA
zamienniki:
A 12 774
brak
BREMBO
FHW4348
brak
FERODO
04-0233
brak
METELLI CIFAM
802518
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4945 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4945 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.