Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4999 lpr

Cylinderek hamulcowy 4999 LPR

4999 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4999
Cylinderek hamulcowy 4999
4999
lpr 4999 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4999 lpr
Cylinderek hamulcowy 4999 lpr
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4999, C02141

numer części:

4999

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 15,87
Rozstaw śrub mocujących [mm] 21
System hamulcowy FTE
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532017548

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4999 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 80 B1, 80 B2, 80 B3, A2, COUPE B2, SEAT AROSA, VW DERBY, GOLF III, LUPO I, PASSAT B1, PASSAT B2, POLO, POLO CLASSIC 1.0-2.2 05.73-08.05

Cylinderek hamulcowy 4999 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4999 producenta LPR

AUDI

861611051A, 861611053A, 861611053B

VOLKSWAGEN

861611051A, 861611053A, 861611053B, V03795391

SEAT

861611053B

numery OEM:
AUDI      861611051A
AUDI      861611053A
AUDI      861611053B
SEAT      861611053B
VOLKSWAGEN      861611051A
VOLKSWAGEN      861611053A
VOLKSWAGEN      861611053B
VOLKSWAGEN      V03795391

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4999 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4999 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.