Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69) (2008.07-2017.03) 260km » 5184 lpr
wybrany samochód: 
Opel Insignia A Sedan (g09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69) (2008.07-2017.03) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5184 LPR

5184 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5184
Cylinderek hamulcowy 5184
5184
lpr 5184 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5184 lpr
Cylinderek hamulcowy 5184 lpr
Cylinderek hamulcowy 5184 lpr
Cylinderek hamulcowy 5184 lpr
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5184, C31176

numer części:

5184

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałAluminium
System hamulcowyAP Lockheed
Rozstaw śrub mocujących [mm]27
otwór Ø [mm]20,64
nr EAN8032928093392

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5184 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, FIAT 500, 500 C, 500L, PANDA, PANDA/HATCHBACK, TIPO, FORD KA 0.9-Electric 09.03-
numery OEM:
FIAT      77365803
FORD      1713760
FORD      AS512261AA

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5184 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5184 LPR:

2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.