Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mazda 6 sedan (GG) 2.3 MPS Turbo (GG3P) (2005.12-2007.08) 260km » 5298 lpr
wybrany samochód: 
Mazda 6 Sedan (gg) 2.3 Mps Turbo (gg3p) (2005.12-2007.08) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5298 LPR

5298 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5298
Cylinderek hamulcowy 5298
5298
lpr 5298 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5298 lpr
Cylinderek hamulcowy 5298 lpr
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:9 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5298, C31269

numer części:

5298

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 X 1
Rozstaw śrub mocujących [mm]27
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]17,46
System hamulcowyATE
nr EAN8032928168137
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5298 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, THALIA II, TWINGO II 1.2-1.9D 09.98-
numery OEM:
RENAULT      788278987R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5298 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5298 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.