Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi A3 Limousine (8YS, 8YM) 40 TFSI quattro (2021.07-???) 190km » 5528 lpr
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8ys, 8ym) 40 Tfsi Quattro (2021.07-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5528 LPR

5528 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5528
Cylinderek hamulcowy 5528
5528
lpr 5528 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5528 lpr
Cylinderek hamulcowy 5528 lpr
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5528, C24961

numer części:

5528

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1
otwór Ø [mm]23,81
Rozstaw śrub mocujących [mm]35
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532020159

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5528 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: HYUNDAI GALLOPER II, MITSUBISHI DELICA / SPACE GEAR, L200, L400, PAJERO II, PAJERO III 1.6-3.5 11.86-12.07
numery OEM:
MITSUBISHI      MB500738
MITSUBISHI      MD500738
MITSUBISHI      MR390199
MITSUBISHI      MR493392

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5528 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5528 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.