Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 (2006.03-2012.09) 125km » 5534 lpr
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii (da_, Hcp, Dp) 1.8 (2006.03-2012.09) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5534 LPR

5534 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5534
Cylinderek hamulcowy 5534
5534
lpr 5534 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5534 lpr
Cylinderek hamulcowy 5534 lpr
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5534, C29588

numer części:

5534

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałŻeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm]32
nr EAN8032532020210

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5534 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: GEO TRACKER, SUZUKI VITARA 1.6/2.0/2.0D 01.88-03.99
numery OEM:
SUZUKI      5340156B00
SUZUKI      5340156B00000
GEO      96064826

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5534 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5534 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.