Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6054 lpr

Pompa hamulcowa 6054 LPR

6054 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6054
Pompa hamulcowa 6054
6054
lpr 6054 Pompa hamulcowa
289.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

P30590

numer części:

6054

producent:

LPR

Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 12 X 1 (2)
otwór Ø [mm] 23,8
System hamulcowy Bosch
nr EAN 8032928135290

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6054 LPR

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO CARGO, OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN 1.3D-2.0D 01.10-

Pompa hamulcowa 6054 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa hamulcowa 6054 producenta LPR

FIAT

0000077368348, 77365231, 77368348

OPEL

558223, 558224

numery OEM:
FIAT      0000077368348
FIAT      77365231
FIAT      77368348
OPEL      558223
OPEL      558224
zamienniki:
M 23 141
brak
BREMBO
FHM1516
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6054 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.