Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.9 quattro (1988.10-1989.06) 113km » 6168 lpr
wybrany samochód: 
Audi 80 B3 Sedan (893, 894, 8a2) 1.9 Quattro (1988.10-1989.06) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6168 LPR

6168 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6168
Pompa hamulcowa 6168
6168
lpr 6168 Pompa hamulcowa

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6168, P30704

numer części:

6168

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]22,2
System hamulcowyBOSCH
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
nr EAN8032928155243

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6168 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: DS DS 3, CITROEN C3 II, C3 II/HATCHBACK, C-ELYSEE, DS3, PEUGEOT 208 I, 208/HATCHBACK, 301 1.0-1.6LPG 09.09-
numery OEM:
PEUGEOT      4601X0

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6168 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.