Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Chrysler STRATUS (JA) 2.0 LE (1995.12-2001.04) 131km » 6183 lpr
wybrany samochód: 
Chrysler Stratus (ja) 2.0 Le (1995.12-2001.04) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6183 LPR

6183 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6183
Pompa hamulcowa 6183
6183
lpr 6183 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 6183 lpr
Pompa hamulcowa 6183 lpr
257.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6183, P30719

numer części:

6183

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
System hamulcowyBosch
otwór Ø [mm]23,81
MateriałŻeliwo
nr EAN8032928155595

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6183 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER II 1.9D-3.0D 12.97-
numery OEM:
NISSAN      4601000Q0A
OPEL      4417851
RENAULT      7701208583
RENAULT      7701209583
VAUXHALL      93191699
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6183 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.