Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mazda RX-8 (SE, FE) 1.3 (FE103, SE3P) (2003.10-2012.06) 231km » 6249 lpr
wybrany samochód: 
Mazda Rx-8 (se, Fe) 1.3 (fe103, Se3p) (2003.10-2012.06) 231km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6249 LPR

6249 Pompa hamulcowa LPR
307.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6249, P30785

numer części:

6249

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
MateriałAluminium
System hamulcowyATE
otwór Ø [mm]26,99
nr EAN8032928182195

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6249 LPR

Pompa hamulcowa (26,99mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: AUDI Q7 3.0-6.0D 03.06-08.15
numery OEM:
AUDI      7L8611019
AUDI      7L8611019B
AUDI      7L8611019F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6249 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.