Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Volkswagen TRANSPORTER T4 Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7 2.5 TDI Syncro (1996.01-2003.04) 102km » DS37139 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T4 Autobus (70b, 70c, 7db, 7dk, 70j, 70k, 7dc, 7 2.5 Tdi Syncro (1996.01-2003.04) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy DS37139 LPR

DS37139 Wał napędowy LPR
300.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

DS37139

numer części:

DS37139

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Średnica zewnętrzna 2 [mm]75,5
Długość [mm]930
Uzębienie zewnętrzne od strony koła22
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.22
Średnica zewnętrzna 1 [mm]82,5
Wymiar gwintu20x1
Ilość zębów, pierścień ABS29
nr EAN8032928060400

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DS37139 LPR

numery OEM:
OPEL      26076882
OPEL      26092313
OPEL      26095017
OPEL      374188
OPEL      374370
OPEL      374413
OPEL      374443
OPEL      374468
OPEL      374554
OPEL      90350905
OPEL      93184282
VAUXHALL      26076882
VAUXHALL      26092313
VAUXHALL      26095017
VAUXHALL      374188
VAUXHALL      374370
VAUXHALL      374413
VAUXHALL      374468
VAUXHALL      374554
VAUXHALL      90350905
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy DS37139 LPR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.