Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Bmw 7 (F01, F02, F03, F04) 740 i, Li (2012.07-2015.12) 320km » DS52631 lpr
wybrany samochód: 
Bmw 7 (f01, F02, F03, F04) 740 I, Li (2012.07-2015.12) 320km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy DS52631 LPR

DS52631 Wał napędowy LPR
414.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

DS52631

numer części:

DS52631

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Średnica zewnętrzna 1 [mm]106
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
Długość [mm]880
Uzębienie zewnętrzne od strony koła38
Średnica zewnętrzna 2 [mm]108
nr EAN8032928133098

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DS52631 LPR

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H0407272AC
VOLKSWAGEN      7H0407272AL
VOLKSWAGEN      7H0407272BB
VOLKSWAGEN      7H0407272BD
VOLKSWAGEN      7H0407272BL
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy DS52631 LPR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.