Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Iveco DAILY II Furgon 35-12 (1995.02-1999.05) 122km » ACP106 lucas electrical
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Furgon 35-12 (1995.02-1999.05) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP106 LUCAS ELECTRICAL

ACP106 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
726.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP106

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:120
Ilość żeber:4
Liczba otworów do mocowania:3
Ograniczenia producenta:DENSO 7SBU16C
Ilość oleju [ml]:245
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP106 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP106 12V AUDI A4 1.6 100KM 94-00, 1.8 95-00, 1.9TDI 95-00
numery OEM:
AUDI      447220-8180
AUDI      447220-8181
AUDI      447220-8182
AUDI      447220-8183
AUDI      447220-8184
AUDI      8D0260805B
AUDI      8D0260805J
AUDI      8D0260805P
AUDI      8D0260805Q
AUDI      8D0260805R
AUDI      8D0260808
AUDI      8DO260805B
AUDI      8DO260805J
AUDI      8DO260808

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP106 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.