Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP239 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP239 LUCAS ELECTRICAL

ACP239 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
785.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP239

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO
śr. koła pasowego [mm]:110
Ilość żeber:4
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:180
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP239 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP239 12V AUDI

Kompresor, klimatyzacja ACP239 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP239 producenta LUCAS ELECTRICAL

AUDI

4B0260805G, 4B0260805K, 4B0260805M, 8E0260805, 8E0260805AB, 8E0260805AH, 8E0260805M, 8E0260805T

numery OEM:
AUDI      4B0260805G
AUDI      4B0260805K
AUDI      4B0260805M
AUDI      8E0260805
AUDI      8E0260805AB
AUDI      8E0260805AH
AUDI      8E0260805M
AUDI      8E0260805T

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP239 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.