Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP672 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP672 LUCAS ELECTRICAL

ACP672 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,043.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

ACP672

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:SANDEN SD7V16
śr. koła pasowego [mm]:119
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP672 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP672 12V CITROEN
numery OEM:
CITROËN      6453.TA
CITROËN      6453.TC
CITROËN      6453.VC
CITROËN      6453.VE
CITROËN      6453.YW
CITROËN      6453TA
CITROËN      6453TC
CITROËN      6453VC
CITROËN      6453VE
CITROËN      6453YW
CITROËN      9655229080
CITROËN      9659749480
CITROËN      9672867380
CITROËN      9686061980
CITROËN      9686062080

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP672 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.