Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Seat EXEO (3R2) 1.8 TSI (2010.05-2013.05) 160km » ACP733 lucas electrical
wybrany samochód: 
Seat Exeo (3r2) 1.8 Tsi (2010.05-2013.05) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP733 LUCAS ELECTRICAL

ACP733 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
720.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP733

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:VALEO DCS-17IC
śr. koła pasowego [mm]:119
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość żeber:7
Ilość oleju [ml]:210
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP733 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP733 12V RENAULT
numery OEM:
NISSAN      27630-00Q0A
NISSAN      92600-1DA0A
NISSAN      92600-1DA0B
RENAULT      8200454172
RENAULT      8200846913
RENAULT      8200848916

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP733 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.