Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA00696 lucas electrical

Alternator LRA00696 LUCAS ELECTRICAL

LRA00696 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA00696
404.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA00696

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Ilość żeber:1
śr. koła pasowego [mm]:66
ID wykonania wtyczki:M8 B+ M5 D+
Długość 2 [mm]:74
Długość 1 [mm]:54
otwór - śr. 1 [mm]:8
Grubość 1 [mm]:56

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA00696 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 55.35 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA00696 12V 65A GOLF 1.6/1.8

Alternator LRA00696 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Alternator LRA00696 producenta LUCAS ELECTRICAL

numery OEM:
VAG      025903023B
VAG      026903015A
VAG      026903015E
VAG      026903015EX
VAG      026903017AX
VAG      026913015E
VAG      034903015G
VAG      034903015J
VAG      076903023I
VAG      076903023J
zamienniki:
0 986 034 511
brak
BOSCH
8EL 725 699-001
brak
HELLA
8EL 732 694-001
brak
HELLA
0 120 489 364
brak
BOSCH
0 120 489 365
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA00696 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA00696 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów