Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA02336 lucas electrical

Alternator LRA02336 LUCAS ELECTRICAL

LRA02336 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02336
701.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02336

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:150
Koła pasowe:z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:49
Zacisk:M8
ID wykonania wtyczki:Com/BSS-D Plug 240
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:41
Grubość 1 [mm]:63

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02336 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02336 12V 140-150A BMW

Alternator LRA02336 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Alternator LRA02336 producenta LUCAS ELECTRICAL

BMW

12317521384, 12317521385, 12317521490, 12317532965, 12317532966, 12317532969, 12317533270, 7521385, 7532965, 7532966, 7532969, 7533270

numery OEM:
BMW      12317521384
BMW      12317521385
BMW      12317521490
BMW      12317532965
BMW      12317532966
BMW      12317532969
BMW      12317533270
BMW      7521385
BMW      7532965
BMW      7532966
BMW      7532969
BMW      7533270

Zastosowanie Alternator LRA02336 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02336 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów