Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA03312 lucas electrical

Alternator LRA03312 LUCAS ELECTRICAL

LRA03312 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA03312
640.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA03312

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:120
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
śr. koła pasowego [mm]:54
Ilość żeber:6
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:M5 D+ Plug 230
Długość 1 [mm]:53
Długość 2 [mm]:57
otwór - śr. 1 [mm]:12
Grubość 1 [mm]:61

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA03312 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator LRA03312 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Alternator LRA03312 producenta LUCAS ELECTRICAL

FIAT

51793678, 51817369, 51820624, 51854902

OPEL

1202272, 1204456, 95511968, 95520024

numery OEM:
FIAT      51793678
FIAT      51817369
FIAT      51820624
FIAT      51854902
OPEL      1202272
OPEL      1204456
OPEL      95511968
OPEL      95520024

Zastosowanie Alternator LRA03312 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA03312 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów