Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.0 (VAS, VIL, VLS, VUL, VZS) (1977.11-1986.10) 78km » LRB00219 lucas electrical
wybrany samochód: 
Ford Transit Autobus (v_ _) 2.0 (vas, Vil, Vls, Vul, Vzs) (1977.11-1986.10) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRB00219 LUCAS ELECTRICAL

LRB00219 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00219
712.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00219

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Prąd ładowania alternatora [A]:100
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:54
Zacisk:M8
Napięcie [V]:12
Długość 2 [mm]:37
Długość 1 [mm]:48
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:56
Grubość 1 [mm]:21

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00219 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00219 12V 100A VOLVO 850
numery OEM:
VOLVO      3523422
VOLVO      5003975
VOLVO      9130002
VOLVO      9130003
VOLVO      9130274
VOLVO      9130485
VOLVO      9162424
VAG      9162683
zamienniki:
8EL 737 037-001
brak
HELLA
437516
brak
VALEO
0 120 465 012
brak
BOSCH
0 123 213 005
brak
BOSCH
0 123 213 006
brak
BOSCH
0 123 500 004
brak
BOSCH
0 123 545 001
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRB00219 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00219 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów