Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Iveco TRAKKER II AT380T45P (2012-???) 451km » 060717093012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Trakker Ii At380t45p (2012-???) 451km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717093012 MAGNETI MARELLI

060717093012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060717093012
Cewka zapłonowa 060717093012
111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717093012, BAEQ093

numer części:

060717093012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063771854

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717093012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: SUZUKI BALENO, GRAND VITARA I, IGNIS I, IGNIS II, JIMNY, LIANA, SWIFT II, SWIFT III, WAGON R+ 1.3/1.6 03.89-
numery OEM:
SUZUKI      33410-66D00
SUZUKI      33410-66D00-000
SUZUKI      33410-66D01
SUZUKI      33410-66D01-000
SUZUKI      33410-66D10
SUZUKI      33410-66D10-000
SUZUKI      3341066D01

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717093012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717093012 MAGNETI MARELLI:

Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.