Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 060717161012 magneti marelli

Cewka zapłonowa 060717161012 MAGNETI MARELLI

060717161012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060717161012
Cewka zapłonowa 060717161012
060717161012
magneti marelli 060717161012 Cewka zapłonowa
77.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717161012, BAEQ161

numer części:

060717161012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063899060

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717161012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C (W203), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210), E (W210), SLK (R170) 2.0/2.3 03.00-04.04

Cewka zapłonowa 060717161012 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cewka zapłonowa 060717161012 producenta MAGNETI MARELLI

MERCEDES-BENZ

1501780, 1502880, A0001501780, A0001502880

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1501780
MERCEDES-BENZ      1502880
MERCEDES-BENZ      A0001501780
MERCEDES-BENZ      A0001502880
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717161012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717161012 MAGNETI MARELLI:

Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.