02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.5 24V (GE5P) (1994.08-1997.04) 163km » 060717174012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iv Hatchback (ge) 2.5 24v (ge5p) (1994.08-1997.04) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717174012 MAGNETI MARELLI

060717174012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060717174012
Cewka zapłonowa 060717174012
060717174012
magneti marelli 060717174012 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 060717174012 magneti marelli
Cewka zapłonowa 060717174012 magneti marelli
100.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717174012, 060810182010, BAE680AN, BAEQ174

numer części:

060717174012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063658773

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717174012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: NISSAN MICRA II 1.0/1.3/1.4 08.92-02.03
numery OEM:
NISSAN      224481F700
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717174012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717174012 MAGNETI MARELLI:

2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.