Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Daimler DAIMLER XJ (X30_) Double Six 6.0 (1994.10-2003.06) 311km » 060717198012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Daimler Daimler Xj (x30_) Double Six 6.0 (1994.10-2003.06) 311km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717198012 MAGNETI MARELLI

060717198012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060717198012
92.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717198012, 060810211010, BAE680BQ, BAEQ198

numer części:

060717198012

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063763774
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717198012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, GRANDE PUNTO, ALFA ROMEO GIULIETTA, MITO, FIAT 500L, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, GRANDE PUNTO 1.4/1.4CNG/1.4LPG 10.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55209603
ALFA ROMEO      55213613
FIAT      55209603
FIAT      55213613
FIAT      55224494
FIAT      55268859
LANCIA      55213613
LANCIA      55224494
OPEL      1208107
OPEL      55213613
VAUXHALL      55213613
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717198012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717198012 MAGNETI MARELLI:

Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.