Moment dokręcenia do [Nm] | 18 | |
Natężenie prądu [A] | 5 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 14 | |
Technika połączeń | PIN | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Kąt nachylenia | 119 | |
Napięcie [V] | 4,5 | |
Długość 1 [mm] | 91 | |
Długość 2 [mm] | 30 | |
Długość całkowita [mm] | 138,5 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 12 | |
Czas nagrzewania [min] | 2 | |
nr EAN | 8001063670515 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900119304 MAGNETI MARELLI
FIAT | 6000616667 | |
MERCEDES-BENZ | 622 159 00 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 622 159 00 01 | |
NISSAN | 1106500Q0H | |
NISSAN | 1106500Q0K | |
NISSAN | 1106500Q0L | |
NISSAN | 110651492B | |
NISSAN | 110651749R | |
OPEL | 44 22 145 | |
OPEL | 44 23 206 | |
OPEL | 95514173 | |
OPEL | 95516186 | |
OPEL | 95518024 | |
RENAULT | 11 06 508 19R | |
RENAULT | 11 06 514 92R | |
RENAULT | 11 06 517 49R | |
VAUXHALL | 95514173 | |
VAUXHALL | 95516186 | |
VAUXHALL | 95518024 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900119304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.