Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-8 (10011131, 10011132, 10011231, 10011232, 10011237,... (1998.09-1999.05) 84km » 063731811010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Platforma / Podwozie 30-8 (10011131, 10011132, 10011231, 10011232, 10011237,... (1998.09-1999.05) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731811010 MAGNETI MARELLI

063731811010 Alternator MAGNETI MARELLI
681.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943318111010, MQA1811

numer części:

063731811010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]140
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]55,9
nr EAN8001063933429

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731811010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 140A, nowy) pasuje do: AUDI A3, A4 ALLROAD B8, A4 B6, A4 B7, A4 B8, A6 C5, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II 1.6-2.0D 11.00-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      06B903016AA
VOLKSWAGEN      06B903016AB
VOLKSWAGEN      06B903016AF
VOLKSWAGEN      06D903016A
VOLKSWAGEN      06J903023C
VOLKSWAGEN      06K903023
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731811010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731811010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów