Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault Megane I Kombi van (KA_) 1.9 D (KA0R) (2000.02-2000.09) 64km » 063731905010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Renault Megane I Kombi Van (ka_) 1.9 D (ka0r) (2000.02-2000.09) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731905010 MAGNETI MARELLI

063731905010 Alternator MAGNETI MARELLI
770.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943319051010, 944390903630, MQA1905

numer części:

063731905010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]170
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]53
nr EAN8001063788661

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731905010 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 170A, nowy) pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67) 2.0D-5.0 06.02-12.10
numery OEM:
BMW      12317789981
BMW      12317789984
BMW      12317792072
BMW      12317797521
BMW      12317797522
BMW      12317799204
BMW      12317802929
BMW      12317834160
BMW      7789981
BMW      7789984
BMW      7792072
BMW      7797521
BMW      7797522
BMW      7799204
BMW      7802929
BMW      7834160
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731905010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731905010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów