Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Iveco DAILY VI Platforma / podwozie eDAILY 35S14E, 38S, 42S, 42C, 50C, 60C, 72C (2022-???) 190km » 063731974010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie Edaily 35s14e, 38s, 42s, 42c, 50c, 60c, 72c (2022-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731974010 MAGNETI MARELLI

063731974010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063731974010
Alternator 063731974010
803.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943319741010, MQA1974

numer części:

063731974010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]150
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]54,7
nr EAN8001063731872

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731974010 MAGNETI MARELLI

Koszt kaucji: 36.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 150A, nowy z kaucją) pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, FLUENCE, GRAND SCENIC III, KANGOO BE BOP, KANGOO EXPRESS, KANGOO II, LAGUNA, MEGANE 1.5D/1.6 10.03-
numery OEM:
NISSAN      231000026R
RENAULT      7711368381
RENAULT      7711497409
RENAULT      8200390676
RENAULT      8200660034
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731974010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731974010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów