Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 064050002010 magneti marelli

Silnik wycieraczek 064050002010 MAGNETI MARELLI

064050002010 Silnik wycieraczek MAGNETI MARELLI
magneti marelli 064050002010
Silnik wycieraczek 064050002010
064050002010
magneti marelli 064050002010 Silnik wycieraczek
Silnik wycieraczek 064050002010 magneti marelli
Silnik wycieraczek 064050002010 magneti marelli
Silnik wycieraczek 064050002010 magneti marelli
531.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TGE500PM

numer części:

064050002010

producent:

MAGNETI MARELLI

Strona zabudowy z przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Napięcie [V] 12
Jakość O.E. (Original)
nr EAN 8001063861883

skład zestawu:
064342003010 Silnik wycieraczek
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 064050002010 MAGNETI MARELLI

Silnik wycieraczek przód pasuje do: FORD FIESTA V, FIESTA VI, FUSION 11.01-04.17

Silnik wycieraczek 064050002010 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Silnik wycieraczek 064050002010 producenta MAGNETI MARELLI

FORD

1143827, 1740714, 2S6T17B571AC, 2S6T17B571AD

numery OEM:
FORD      1143827
FORD      1740714
FORD      2S6T-17B571-AC
FORD      2S6T-17B571-AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 064050002010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 064050002010 MAGNETI MARELLI:

Marcin, Brzeźnica
2023-05-22
 5/5
Wszystko w porządku wycieraczki działają polecam
Cezary, Legionowo
2021-03-20
 5/5
Produkt zgodny z opisem

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.