Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Volkswagen LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI (2002.04-2006.07) 158km » 064052110010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-46 Ii Furgon (2da, 2dd, 2dh) 2.8 Tdi (2002.04-2006.07) 158km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 064052110010 MAGNETI MARELLI

064052110010 Silnik wycieraczek MAGNETI MARELLI
magneti marelli 064052110010
Silnik wycieraczek 064052110010
064052110010
magneti marelli 064052110010 Silnik wycieraczek
Silnik wycieraczek 064052110010 magneti marelli
Silnik wycieraczek 064052110010 magneti marelli
Silnik wycieraczek 064052110010 magneti marelli
Silnik wycieraczek 064052110010 magneti marelli
Silnik wycieraczek 064052110010 magneti marelli
289.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TGE521LMM

numer części:

064052110010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Napięcie [V]12
JakośćO.E. (Original)
nr EAN8001063593500

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 064052110010 MAGNETI MARELLI

Silnik wycieraczek przód pasuje do: SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I 09.96-12.13
numery OEM:
SKODA      1J0955119B
SKODA      1J1955113C

Zastosowanie Silnik wycieraczek 064052110010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 064052110010 MAGNETI MARELLI:

Marcin, Brzeźnica
2023-05-22
 5/5
Wszystko w porządku wycieraczki działają polecam
Cezary, Legionowo
2021-03-20
 5/5
Produkt zgodny z opisem

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.