Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 BiTurbo CDTI (75) (2013.01-???) 194km » 064300024010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Zafira Tourer C (p12) 2.0 Biturbo Cdti (75) (2013.01-???) 194km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 064300024010 MAGNETI MARELLI

064300024010 Silnik wycieraczek MAGNETI MARELLI
magneti marelli 064300024010
Silnik wycieraczek 064300024010
064300024010
magneti marelli 064300024010 Silnik wycieraczek
170.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TGECSM24A

numer części:

064300024010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Napięcie [V]12
JakośćO.E. (Original)
nr EAN8001063512051

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 064300024010 MAGNETI MARELLI

Silnik wycieraczek przód pasuje do: RENAULT MEGANE III 11.08-03.17
numery OEM:
RENAULT      288100941R
RENAULT      288105839R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 064300024010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 064300024010 MAGNETI MARELLI:

Cezary, Legionowo
2021-03-20
 5/5
Produkt zgodny z opisem
Marcin, Brzeźnica
2023-05-22
 5/5
Wszystko w porządku wycieraczki działają polecam

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.