Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Opel ASTRA H CLASSIC Kombi (A04) 1.7 CDTi (L35) (2009.01-???) 110km » 064300406010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Astra H Classic Kombi (a04) 1.7 Cdti (l35) (2009.01-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 064300406010 MAGNETI MARELLI

064300406010 Silnik wycieraczek MAGNETI MARELLI
magneti marelli 064300406010
386.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TGE406M

numer części:

064300406010

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Napięcie [V]12
JakośćO.E. (Original)
nr EAN8001063753768
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 064300406010 MAGNETI MARELLI

Silnik wycieraczek przód pasuje do: RENAULT TWINGO I 03.93-06.07
numery OEM:
RENAULT      7701036015
RENAULT      7701052465
RENAULT      7701207936
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 064300406010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 064300406010 MAGNETI MARELLI:

Cezary, Legionowo
2021-03-20
 5/5
Produkt zgodny z opisem
Marcin, Brzeźnica
2023-05-22
 5/5
Wszystko w porządku wycieraczki działają polecam

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.