Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.1 i (MFHDZ, MFHFX) (1996.07-2008.05) 60km » 152071758765 magneti marelli
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.1 I (mfhdz, Mfhfx) (1996.07-2008.05) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 152071758765 MAGNETI MARELLI

152071758765 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154096417470, 71758765, OC232

numer części:

152071758765

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]89,5
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wymiar gwintuM 22x1,5
Średnica 1 [mm]72,5
średnica zewnętrzna [mm]93,5
nr EAN8001063523170

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758765 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
FORD      1059924
FORD      1136568
FORD      1148703
FORD      1207066
FORD      1231233
FORD      1322152
FORD      1641187
FORD      4M5Q6714BA
FORD      5022955
FORD      6119196
FORD      6184942
FORD      6203126
FORD      844F6714A1A
FORD      914F6714A
FORD      914F6714AA
VAUXHALL      93156291
AC      X154
AC      X538

Zastosowanie Filtr oleju 152071758765 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758765 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.