Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) 2.2 TDCi RWD (2013.08-2018.12) 155km » 302004190005 magneti marelli
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) 2.2 Tdci Rwd (2013.08-2018.12) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 302004190005 MAGNETI MARELLI

302004190005 Wał napędowy MAGNETI MARELLI
414.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

TDS0005

numer części:

302004190005

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
nr EAN8001063722559

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 302004190005 MAGNETI MARELLI

Wał napędowy przód L 603mm pasuje do: AUDI A4 B5, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.9D-4.0 01.95-03.08
numery OEM:
AUDI      3B0407271N
AUDI      3B0407271NX
AUDI      8D0407271AJ
AUDI      8D0407271DT
AUDI      8D0407271EC
AUDI      8D0407271EF
AUDI      8D0407271EL
AUDI      8D0407451CV
AUDI      8D0407451CX
AUDI      8D0407451LX
AUDI      8D0407453EV
AUDI      8D0407453EX
SEAT      8D0407271AJ
SEAT      8D0407451CV
SEAT      8D0407451CX
SEAT      8D0407451LX
SKODA      8D0407271AJ
SKODA      8D0407451CV
SKODA      8D0407451CX
VOLKSWAGEN      3B0407271N
VOLKSWAGEN      8D0407271AJ
VOLKSWAGEN      8D0407271BB
VOLKSWAGEN      8D0407271EH
VOLKSWAGEN      8D0407451CV
VOLKSWAGEN      8D0407451CX
VOLKSWAGEN      8D0407451LX
VOLKSWAGEN      8D0407453EV
VAG      3B0407271NX
VAG      8D0407271EC
VAG      8D0407271EF
VAG      8D0407271EL
VAG      8D0407453EX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 302004190005 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 302004190005 MAGNETI MARELLI:

Adam, Warszawa
2023-11-27
 5/5
Półoś już zamontowana. Wszystko super!

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.