Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco S-WAY AD260S27P CNG (2019-???) 272km » 302004190006 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco S-way Ad260s27p Cng (2019-???) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 302004190006 MAGNETI MARELLI

302004190006 Wał napędowy MAGNETI MARELLI
372.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

TDS0006

numer części:

302004190006

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
nr EAN8001063774435

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 302004190006 MAGNETI MARELLI

Wał napędowy przód P 624mm pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.8-3.0 01.95-03.08
numery OEM:
AUDI      3B0407272M
AUDI      4B0407271C
AUDI      4B0407451CX
AUDI      8D0407272AJ
AUDI      8D0407272BB
AUDI      8D0407452CV
AUDI      8D0407452CX
AUDI      8D0407454CV
AUDI      8D0407454CX
SEAT      8D0407272AJ
SEAT      8D0407272BB
SEAT      8D0407452CV
SEAT      8D0407452CX
SKODA      8D0407272AJ
SKODA      8D0407452CV
SKODA      8D0407452CX
VOLKSWAGEN      3B0407272M
VOLKSWAGEN      8D0407272AJ
VOLKSWAGEN      8D0407272BB
VOLKSWAGEN      8D0407272DT
VOLKSWAGEN      8D0407272EF
VOLKSWAGEN      8D0407452CV
VOLKSWAGEN      8D0407452CX
VOLKSWAGEN      8D0407452LX
VOLKSWAGEN      8D0407454CV
VOLKSWAGEN      8D0407454CX
VAG      4B0407271C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 302004190006 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 302004190006 MAGNETI MARELLI:

Adam, Warszawa
2023-11-27
 5/5
Półoś już zamontowana. Wszystko super!

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.