Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Mitsubishi COLT II (C1_A) 1.6 Turbo ECi (C13A) (1986.07-1988.04) 105km » 302015100066 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Ii (c1_a) 1.6 Turbo Eci (c13a) (1986.07-1988.04) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy 302015100066 MAGNETI MARELLI

302015100066 Zestaw przegubu, wał napędowy MAGNETI MARELLI
103.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

TOJ0066

numer części:

302015100066

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN8001063932477

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 302015100066 MAGNETI MARELLI

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (25z/34z/58,5mm, ABS:48) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 PICASSO, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK, PEUGEOT 2008 I, 207 1.4-2.0D 06.96-
numery OEM:
CITROËN      3272FG
CITROËN      3272KL
CITROËN      3272LP
PEUGEOT      3272LE
PEUGEOT      3272LG
PEUGEOT      3273KR
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 302015100066 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.