Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Ford C-MAX II Van 1.5 TDCi ECOnetic (2015.03-2019.06) 105km » 302015100318 magneti marelli
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii Van 1.5 Tdci Econetic (2015.03-2019.06) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy 302015100318 MAGNETI MARELLI

302015100318 Zestaw przegubu, wał napędowy MAGNETI MARELLI
124.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

TOJ0318

numer części:

302015100318

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN8001063853123

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 302015100318 MAGNETI MARELLI

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (36z/27z/56,5mm, ABS:48) pasuje do: VOLVO C70 I, S40 I, S60 I, S70, S80 I, V40, V70 I, V70 II, XC70 I 1.6-3.0 07.95-04.10
numery OEM:
VOLVO      36000518
VOLVO      36000519
VOLVO      8251758
VOLVO      8601573
VOLVO      8602574
VOLVO      8602577
VOLVO      8602607
VOLVO      8603794
VOLVO      9463378
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 302015100318 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.