Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011300113 magneti marelli

Pompa paliwa 313011300113 MAGNETI MARELLI

313011300113 Pompa paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011300113
Pompa paliwa 313011300113
117.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MAM00113

numer części:

313011300113

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 105
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Ciśnienie robocze [bar] 4
nr EAN 8001063751450

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 313011300113 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: CHRYSLER PT CRUISER; JEEP CHEROKEE, WRANGLER II 1.6-4.0 06.98-12.10
numery OEM:
CHRYSLER      05140829AD
CHRYSLER      05161335AD
CHRYSLER      05161335AE
CHRYSLER      05161377AA*
CHRYSLER      05161377AC*
CHRYSLER      05161377AD
CHRYSLER      68011583AA
JEEP      05161377AA*
JEEP      05161377AC*
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 313011300113 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.