Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Renault RAFALE Coupe (DGM_) 1.2 E-TECH 200 Hybrid (DGM2) (2023-???) 200km » 313011313126 magneti marelli
wybrany samochód: 
Renault Rafale Coupe (dgm_) 1.2 E-tech 200 Hybrid (dgm2) (2023-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313126 MAGNETI MARELLI

313011313126 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313126
Moduł pompy paliwa 313011313126
313011313126
303.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00126M

numer części:

313011313126

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]190
Ciśnienie robocze [bar]3
nr EAN8001063972923

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313126 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: VOLVO S60 I, V70 II, XC70 I 2.0-2.5 11.99-04.10
numery OEM:
VOLVO      30742353
VOLVO      30761747
VOLVO      30792451
VOLVO      30792859
VOLVO      31261135
VOLVO      312621135
VOLVO      31305018
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313126 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.