Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313206 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313206 MAGNETI MARELLI

313011313206 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313206
Moduł pompy paliwa 313011313206
313011313206
magneti marelli 313011313206 Moduł pompy paliwa
Moduł pompy paliwa 313011313206 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313206 magneti marelli
309.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

519700000155, GA2199, MAM00206M

numer części:

313011313206

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 170
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8050947000979

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313206 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: MERCEDES G (W461), SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 4-T (B907, B910), SPRINTER 5-T (B906) 1.6D-3.0D 09.03-

Moduł pompy paliwa 313011313206 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Moduł pompy paliwa 313011313206 producenta MAGNETI MARELLI

MERCEDES-BENZ

9064701894, 9064703094, A9064701894, A9064703094

VOLKSWAGEN

2E0919050AA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9064701894
MERCEDES-BENZ      9064703094
MERCEDES-BENZ      A9064701894
MERCEDES-BENZ      A9064703094
VOLKSWAGEN      2E0919050AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313206 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.