Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Seat ATECA (KH7, KHP) 1.4 TSI (2016.06-???) 150km » 341500000330 magneti marelli
wybrany samochód: 
Seat Ateca (kh7, Khp) 1.4 Tsi (2016.06-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 341500000330 MAGNETI MARELLI

341500000330 Zestaw łańcucha rozrządu MAGNETI MARELLI
549.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MCK0330

numer części:

341500000330

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wykonanie łańcuchaSimplex
Wykonanie łańcuchaŁańcuch zamknięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez zestawu śrubowego
Ilość ogniw łańcucha56
Ilość ogniw łańcucha98
nr EAN8001063847009

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 341500000330 MAGNETI MARELLI

Rozrząd kpl. (koło + łańcuch) pasuje do: SUZUKI BALENO, GRAND VITARA I, GRAND VITARA II, VITARA 1.8/2.0/2.0D 03.96-02.15
numery OEM:
SUZUKI      1263177E00
SUZUKI      1274177E00
SUZUKI      1274577E00
SUZUKI      1276177E10
SUZUKI      1276277E00
SUZUKI      1277177E00
SUZUKI      1277277E00
SUZUKI      1281177E00
SUZUKI      1283177E00
SUZUKI      1283277E00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 341500000330 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.