Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Opel VECTRA A (J89) 1.6 i (F19, M19) (1988.09-1995.11) 75km » 341500000510 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.6 I (f19, M19) (1988.09-1995.11) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 341500000510 MAGNETI MARELLI

341500000510 Zestaw łańcucha rozrządu MAGNETI MARELLI
813.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MCK0510

numer części:

341500000510

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wykonanie łańcuchaSimplex
Wykonanie łańcuchaŁańcuch zamknięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zestawem śrubowym
Ilość ogniw łańcucha122
nr EAN8001063799186

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 341500000510 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
FORD      1113036
FORD      1372438
FORD      1576366
FORD      1682478
FORD      1704049
FORD      1704066
FORD      1704067
FORD      1704087
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 341500000510 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.