Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Iveco EUROTRAKKER MP 190 E 31 H Cursor (1999-2004) 310km » 341500000610 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Eurotrakker Mp 190 E 31 H Cursor (1999-2004) 310km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 341500000610 MAGNETI MARELLI

341500000610 Zestaw łańcucha rozrządu MAGNETI MARELLI
382.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MCK0610

numer części:

341500000610

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wykonanie łańcuchaSimplex
Wykonanie łańcuchaŁańcuch zamknięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez zestawu śrubowego
Ilość ogniw łańcucha112
nr EAN8001063827117

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 341500000610 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
BMW      11211485402
BMW      11311485397
BMW      11311485403
BMW      11317510801
BMW      11318648241
BMW      1311485400
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 341500000610 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.