Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352317100040 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352317100040 MAGNETI MARELLI

352317100040 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0004

numer części:

352317100040

producent:

MAGNETI MARELLI

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Temperatura otwarcia [°c] 80
nr EAN 8001063732480

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317100040 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (80°C, w obudowie) pasuje do: FIAT 124, 124 SPIDER, 131, 132, ARGENTA, LANCIA PRISMA, TREVI, SEAT 131 1.3-2.5D 01.72-02.92

Termostat układu chłodzenia 352317100040 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

MG

MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER

Numery OE Termostat układu chłodzenia 352317100040 producenta MAGNETI MARELLI

FIAT

4188747, 4331733, 4360881, 4365483

numery OEM:
FIAT      4188747
FIAT      4331733
FIAT      4360881
FIAT      4365483
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317100040 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317100040 MAGNETI MARELLI:

Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.