Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Fiat DUCATO Furgon (250_) 130 Multijet 2,3 D (2011.06-???) 131km » 352317100120 magneti marelli
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Furgon (250_) 130 Multijet 2,3 D (2011.06-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317100120 MAGNETI MARELLI

352317100120 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0012

numer części:

352317100120

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Średnica 2 [mm]35
Wysokość [mm]25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Średnica 1 [mm]67
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Temperatura otwarcia [°c]80
nr EAN8001063856193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317100120 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (80°C) pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), /8 (W115), G (W460), MB (W631), MB (W661), S (W126), T1 (601), T1 (601, 611) 2.0-3.4 01.68-12.02
numery OEM:
BMW      1153.1.710.953
BMW      1153.1.713.040
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317100120 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317100120 MAGNETI MARELLI:

WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.