Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Renault 5 (122_) 1.4 (1229, 1399) (1982.01-1985.12) 63km » 352317101260 magneti marelli
wybrany samochód: 
Renault 5 (122_) 1.4 (1229, 1399) (1982.01-1985.12) 63km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317101260 MAGNETI MARELLI

352317101260 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0126

numer części:

352317101260

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Średnica 1 [mm]54
Wysokość [mm]32
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Średnica 2 [mm]35
Wysokość 1 [mm]32
Temperatura otwarcia [°c]102
nr EAN8001063757605

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317101260 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (102°C) pasuje do: ARO 10, AUDI 100 C2, 100 C3, 100 C4, 80 B1, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B3, A2, A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C4, A6 C5, CABRIOLET B3, COUPE B2 1.0-2.3 05.72-
numery OEM:
VAG      032.121.113
VAG      044.121.113
VAG      056.121.113A
VAG      056.121.113D
VAG      068.121.113B
VAG      068.121.113H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317101260 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317101260 MAGNETI MARELLI:

WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.