Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352317101880 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352317101880 MAGNETI MARELLI

352317101880 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
103.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0188

numer części:

352317101880

producent:

MAGNETI MARELLI

Specyfikacja With Housing
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Temperatura otwarcia [°c] 83
nr EAN 8001063903330

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317101880 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT AVANTIME, ESPACE III, ESPACE IV, LAGUNA II, MASTER II 2.2D/2.5D 12.97-
numery OEM:
NISSAN      11061-00Q0F
NISSAN      11061-00QAC
NISSAN      11061-00QAJ
NISSAN      11061-00QAK
OPEL      4404721
OPEL      4415794
OPEL      4418055
OPEL      4506048
OPEL      9112721
OPEL      93183084
RENAULT      8200010028
RENAULT      8200021008
RENAULT      8200154296
RENAULT      8200154300
RENAULT      8200262235
RENAULT      8200262236
RENAULT      8200262237
RENAULT      8200262241
RENAULT      8200709122
RENAULT      8200709142
RENAULT      8200709149
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317101880 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317101880 MAGNETI MARELLI:

2021-11-14
 5/5
polecam
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-23
 5/5
Działa ok

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.